måndag 30 september 2013

Grand Theft Auto V är ett sjukt bra spel!

GTA V
Jag köpte inte Grand Theft Auto V på releasedagen utan några dagar senare. Det är lätt ett av de bästa spelen jag har köpt. Jag älskar den fria känslan i spelet, att åka runt i staden som är full av liv och rörelse och utforska är sjukt kul. Förutom att åka runt och utforska eller skapa kaos så kan man följa storyn i spelet och göra uppdragen. Det är stor variation på uppdragen och de går inte bara ut på att skjuta ner någon. Dessutom är man fler karaktärer vilket gör variationen ännu större.

Jag är fortfarande i början av spelet (mindre än 10 uppdrag avklarade så här långt). Jag har inte bråttom att spela igenom spelet, det får ta den tid det tar. Då räcker spelet också längre. Jag ser fram emot multiplayer-delen som kommer i Oktober. Det enda som är synd är om Rockstar kommer att använda mikrotransaktioner i GTA V som det har ryktats om och många har kritiserat. Kom igen Rockstar, ni har ju dragit in utvecklingskostnaderna många gånger om redan. Don't be greedy... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar