fredag 11 oktober 2013

Nästa gång blir det en Android-telefon

Samsung Galaxy S4
Idag var jag och tittade på mobiltelefoner på min lunchrast. Jag har nästan bestämt mig för att nästa telefon blir en Android. Nu har jag en iPhone 4S men är inte så sugen på iPhone 5S. Det är framförallt en större skärm som lockar. Om jag skulle köpa en ny mobiltelefon idag skulle jag köpa en Samsung Galaxy S4 LTE

Jag tittade även närmare på Sony Xperia Z1 som imponerade stort med en riktigt bra skärm. Kameran testade jag inte, det får jag göra en annan gång. Jag såg även Samsungs monstertelefon Galaxy Mega som har en skärm på hela 6,3 tum. Visst gillar jag stora skärmar men vill samtidigt att mobilen ska få plats i byxfickan, därför skulle det inte fungera med Megan. Av samma anledning går Samsung Galaxy Note 3 bort. Jag misstänker att det hinner hända lite på mobilmarknaden innan jag ska köpa en ny telefon men det är alltid roligt att kolla av utbudet på marknaden. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar