fredag 17 augusti 2012

Förvandla iPod nano till en klocka

iPod nano klocka

Jag skrev nyligen om Sonys Android-klocka » läs inlägget. Om du precis som jag har en iPod nano (6:e generationen) kan du istället förvandla den till en snygg klocka som liknar Sonys klocka. Det gör du genom att köpa ett klockarmband som är speciellt utformat för iPod nano. Det finns flera olika sorter och många är riktigt snygga. Här finns alla klockarmband till iPod nano » Apple Store Sverige.

Jag har fastnat för klockarmbandet på bilden ovan som heter iWatchz Q Series. Som tur är så är det också det billigaste klockarmbandet så det blir till att beställa ett sådant. Det finns även i vitt men jag föredrar svart. Jag återkommer med en recension när jag har fått det och provat det. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar