tisdag 7 augusti 2012

Billig 24" LED-TV: Salora LED 24SAB

Salora LED TV
Igår när jag var på ICA Maxi och handlade såg jag att de säljer en 24" Full-HD LED TV med inbyggd DVD-spelare för 1999 kronor. Då vi är ute efter en extra TV i hushållet är jag helt klart intresserad, men jag hittar ingen information om denna TV på nätet. Om det är någon som har köpt en sådan här TV får ni gärna kommentera och skriva vad ni tycker om den, om det är ett bra köp eller inte.

Eftersom den även har 12-voltsdrift (står på förpackningen) kan det vara ett alternativ för husvagnsägare. Övrig information på förpackningen listas här nedan.


Salora 24" LED TV (60 cm diagonalt)
  • Modell: LED 24SAB
  • Full-HD 1080P
  • Upplösning 1920x1080
  • Inbyggd DVB-T MPEG2/MPEG4
  • Common Interface (CI)
  • Inbyggd DVD-spelare
  • Anslutningar: 2x HDMI, VGA, SCART, Komponent, AV, ljud
  • VESA 100x100
  • 12-volts drift (kabel ingår)
  • Media player function

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 kommentarer:

  1. Har du en mer högupplöst bild att lägga upp? Prova imageshack.us om bloggen skalar ner bilden för mycket.

    SvaraRadera
  2. Jag köpte en sådan, men kunde inte se på betalkanalerna. Felet jag gjorde var att jag använde en ci+ modul det går bra med ci modul.

    SvaraRadera