torsdag 24 maj 2012

Rensning bland gamla datordelar

Rensning bland gamla datordelar
Jag håller just nu på och rensar för fullt bland mina gamla datordelar som tillsammans tar upp en halv garderob. Det utrymmet skulle jag behöva frigöra till kläder istället. Jag har gamla chassin, moderkort, dvd-brännare, hårddiskar, nätverkskort, grafikkort, ljudkort, fläktar, en massa kablar och annat smått och gott.

Jag planerar att bygga ihop 2 st enklare datorer som jag kan sälja billigt på blocket. Då blir jag av med både chassin och lösa delar. Jag vet inte hur stor efterfrågan är på äldre datorer men jag gör ett försök i alla fall och hoppas datorerna blir sålda.

Om det är någon som läser detta som är på jakt efter äldre datorkomponenter så kontakta mig genom kontaktformuläret. Jag kanske har det du söker, och då får du köpa det billigt! Resten kommer nog att hamna på Tradera. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

  1. Ho ho, jag kan lägga till en Quadcore 8200 PC till din samling, över 3000 poäng i benchmark så den hänger med länge till, om den hade startat alltså. Svart i rutan...kom förbi så får du den gratis. Men just det, du skulle bli av med saker, jo det känner man igen.

    SvaraRadera