måndag 27 februari 2012

Bästa köpet på länge: En massagedyna

Jag sitter framför datorn ganska många timmar per dag eftersom datorn och Internet är både mitt jobb och nöje. På senare tid har jag börjat få spänningar i nacken av allt datorarbete. Jag har gått på massage då och då men det blir rätt dyrt i längden. En kompis tipsade mig om att prova en massagedyna så jag åkte iväg till en stor elektronikkedja och provade massagedynorna som fanns framme.

Jag kan direkt säga att jag blev positivt överraskad. Flera dynor bjöd på ordentligt knådande vilket jag inte hade väntat mig. Självklart skiljde det mellan modellerna och de dyrare var faktiskt ganska mycket bättre. Jag fastnade för en massagedyna från OBH Nordica (se bild ovan) eftersom den var överlägset bäst för nacken som är mitt problemområde. Jag satt säkert en 20 minuter i butiken och bara njöt.

Jag köpte massagedynan och använder den dagligen när jag tar paus från datorarbetet. Den har redan betalat sig själv om man räknar vad några behandlingar hos massör hade kostat. Jag kan rekommendera den här modellen (OBH Nordica 6076) men det finns även andra som är bra.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar