torsdag 12 januari 2012

Avslutning: iPod nano utbytesprogram

Jag har tidigare skrivit om Apples utbytesprogram för iPod nano (första generationen) på grund av att batteriet kan överhettas. Läs tidigare inlägg innan ni läser detta avslutande inlägg. Tidigare inlägg:

1. Utbytesprogram för iPod nano (första generationen)
2. Fortsättning: iPod nano utbytesprogram

Efter ungefär 6 veckor (precis så lång tid som Apple uppger att det ska ta) får jag ett mail om att min service av iPod nano har slutförts och att den har skickats till mig. Några dagar senare får jag hem en avi och åker och hämtar paketet.

Precis som jag skriver i ett tidigare inlägg så tror jag att jag kommer att få en likadan iPod som jag hade, men med nytt skal och nytt batteri, en så kallad refurbished iPod.

Jag blir glatt överraskad när jag öppnar paketet och ser att min gamla mp3-spelare har bytts ut mot en ny modell av iPod nano! Det kan vara en refurbished produkt (den ser helt ny ut) men det spelar ingen roll eftersom den är bättre än den gamla på alla sätt. En riktigt bra deal helt enkelt! Tack Apple för att ni tar ert ansvar när något går fel och löser det till kundens bästa! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar