onsdag 26 juni 2013

Unboxing Olympus Pen mini

Jag har nu fått kameran som jag skrev om i detta inlägg. Det är alltså en Olympus E-PM1 som jag har beställt. Så här såg det ut när jag öppnade kartongen. Det kommer fler inlägg där jag beskriver kameran samt tar testbilder när jag har semester som påbörjas nästa vecka. Håll utkik här på bloggen!

Olympus Pen mini E-PM1
Den yttre kartongen samt lite bubbelplast skyddar digitalkamerans kartong.

Olympus Pen mini E-PM1
En närmare bild på kamerans kartong. Rätt kamera levererad!

Olympus Pen mini E-PM1
Kameran och dess tillbehör ligger väl skyddade i bubbelplast

Olympus Pen mini E-PM1
Samtliga tillbehör som medföljer finns med på bilden. Notera den lilla blixten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar