lördag 19 januari 2013

Jag behåller surfplattorna tills vidare...

Jag är numera ägare till två surfplattor av märket Sanei N83. Läs gärna detta inlägg om du vill veta varför: Inte riktigt vad jag hade förväntat mig...

För att sammanfatta historien väldigt kort så hade jag beställt en surfplatta av märket Vido N80 IPS men fick istället 2 st Sanei N83. Säljaren råkade på något sätt förväxla min order med en annan persons. Det förslag på lösning jag fick var att betala $60 i mellanskillnad och behålla de två surfplattorna. Självklart vägrade jag och eftersom säljaren inte var så pigg på att betala returfrakten av surfplattorna till Kina fick jag behålla dem. Sanei N83 är inte lika bra som den surfplatta jag hade beställt, Vido N80 IPS men eftersom jag fick 2 st känns det ändå okej.

Den ena surfplattan kommer jag att sälja, jag har redan en potentiell köpare. Den andra surfplattan kommer jag nog att behålla. Jag kommer att skriva mer om surfplattan i ett senare inlägg men kan redan nu konstatera att den här plattans svaga sidor är processorn och skärmen. Skärmstorleken på 8 tum gillar jag däremot skarpt. Jag tycker att det är den optimala storleken för en surfplatta.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar