lördag 19 december 2015

Star Wars DVD-boxar för 99 kronor

Idag köpte jag Star Wars DVD-boxar, episod 1-3 och 4-6. Eftersom det var längesedan jag såg filmerna tänkte jag se om dem innan jag ser den nya Star Wars-filmen på bio. Tidigare i veckan fick jag reklamblad från ICA Maxi och såg där att de säljer boxarna för 99 kronor styck. Det är ett riktigt bra pris, jag har inte hittat boxarna billigare någon annanstans. Det var bara att bege sig iväg till närmaste ICA Maxi. Jag blev lite orolig när den ena boxen inte fanns på filmhyllan. Det fanns en prislapp, men inga boxar. Jag frågade en som jobbade där och han sa att han skulle kolla på lagret. Som tur var kom han tillbaka med en box några minuter senare.

Det var även bra pris på Blu ray-boxarna, 159 kronor styck. Men eftersom jag ville spara lite pengar så här i juletider så fick det duga med DVD. Det fanns även en Blu ray-box med samtliga episoder, men den kostade 499 kronor.

Star Wars DVD box

Star Wars DVD box

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar