onsdag 24 december 2014

Mellandagsrean har redan börjat på sina håll


Jag vill börja med att önska alla en riktigt god jul. Inläggen har varit ganska få den senaste tiden men nästa år kommer jag förhoppningsvis igång med bloggen igen. Jag har två veckors välbehövlig ledighet över jul och nyår och ska se till att ta det riktigt lugnt. Jag hoppas också att det väntar hårda paket under granen.

Är det fler som har märkt att årets mellandagsrea har dragit igång på nätet? Jag är inte ute efter något speciellt just nu. Jag ska hjälpa min far att hitta en ny tvättmaskin eftersom hans gamla har gått sönder, men för egen del ska jag nog inte köpa något. Möjligtvis lite kläder. Men ni som ska handla i mellandagsrean får se till att göra några riktigt bra fynd! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar